دوره آموزش دوربین مدار بسته در تبریز  با مدرک رسمی  و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای  به همت آموزشگاه امین ابادی برگزار میگردد . این دوره اموزشی در 25 جلسه  و بصورت کاملا عملی و بازار کار محور میباشد.

دوره های اموزشی نصب دوربین مدار بسته شامل مباحث بروز  از  نصب و راه اندازی گرفته تا تعمیر و برطرف نمودن معایب و ایرادهای  دستگاههای مختلف  می باشد این دوره همچنین شامل دزدگیر اماکن و  مباحث انتقال تصویر نیز می باشد

البته ما در زمینه آموزش تعمیرات موبایل  و تعمیرات پکیج  نیز فعالیت میکنیم  جهت  اطلاعات بیشتر از دوره های اموزشی ما میتوانید از وبسایت اموزشگاه امین ابادی دیدن کنید

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز

هدف از برگزاری دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته پرورش دادن نیروهای متخصص و خلاق در نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته و ورود آنها به بازار کار می باشد. این دوره توسط اساتید حرفه ای و با تجربه بصورت صد در صد عملی برگزار می گردد و در صورت عدم یادگیری، امکان بازآموزی رایگان و تجدید دوره برای افراد وجود داشته و پشتیبانی نامحدود از آنها صورت می گیرد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز
آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز
آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز
آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز

آموزشگاه دوربین مدار بسته در تبریز

آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز  بگونه ای است که شما بعد از اتمام دوره میتوانید وارد بازار کار و اشتغال شوید  در این بخش میخواهیم سرفصلهای آموزش نصب دوربین مدار بسته در تبریز را به شما یاداور شویم.

در این دوره به افراد اموزش های حرفه ای در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و IP (تحت شبکه) ، دیجیتال ، Hd ، DR داده می شود.

امنیت به سرعت از سیستم های مداربسته قدیمی و سیستم های هشدار به سیستم های مبتنی بر شبکه IP تغییر می کند. این دوره مهارت های حرفه ای نصب سیستم دوربین IP ارائه می دهد.

بیشتر سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته شباهت زیادی به دوربین های IP و ضبط کننده های ویدئویی تحت شبکه دارند. تمرکز اصلی دوره بر روی ارائه اطلاعات کلیدی اعمال شده برای همه سیستم های مداربسته می باشد. در این دروه شما دانش لازم برای کار بر روی هر سیستمی را کسب می کنید و نه فقط برای یک نوع خاص دوربین.

به عنوان بخشی از دوره آموزشی ، اصول شبکه های IP مورد نیاز برای کار با دوربین های IP و NVR را خواهید آموخت: اتصالات اترنت ، آدرس های IP ، روترها و سوئیچ ها. همچنین نحوه استفاده از ابزارهای لازم برای نصب دوربین مداربسته IP اموزش داده خواهد شد.

دوره نصب دوربین مداربسته با اموزش دانش سیستم های دوربین مداربسته HD و آنالوگ تکمیل می شود. شما در مورد: راه اندازی DVR ، استفاده از دوربین های 2MP ، 3MP ، 5MP یا 8MP (4K – Ultra HD) ، فرمت های دوربین HD: TVI, CVI, AHD, SDI فشرده سازی فیلم: H.264, H.265, H.265 و نیز فریم در ثانیه ، دوربین های PTZ و موارد دیگر توانمندی کسب خواهید کرد.

در این دوره اصول کار با کابل ها و ابزارها را یاد خواهید گرفت. همچنین سنسورهای استفاده شده و نحوه محاسبه فاصله کانونی را یاد خواهید گرفت.

این دوره هم مثل همه دوره های آموزشی با محوریت  سازمان فنی و حرفه ای برگزار میگردد  و بعد از پایان دوره به کار اموزان مدرک رسمی در این رشته ارائه میگردد نکته قوت این مدرک در  لازم بودن ان جهت  ایجاد شرکت و یا اخذ پروانه کسب می باشد